22 Şubat 2011 Salı

Yazayım rahatlayım bari bu ne çile

Hayıflanarak yaşanmaz diyeni boldur unut artık eskiyi, limanı terket, hatta akilonya kralı kimmeryalı conan gibi atla suya yüz açıklara boğul.Hah ! Ama saygıda kusur olmamalı bi nişanesi olmalı çektiğim çilenin.Öyle suya atlamalı ki genze tuzlu su kaçsın.Uzun zaman oldu, anları hatırlıyorum sadece artık.Sevdiceğine uzaktan bakıp öylece durup titrek nefes alan ergen üniversiteliye acıdım.Yıllar olmuş ,üniversite bitti,askerlik bitti,eş dost  yetişkin oldu çoluk çocuğa karıştı ben hala oturup oyun oynuyorum bilgisayarda,müzik yapıyorum.
Elim yorulmuş artık ara sıra da çiziktiriyoruz bişeyler.Ama arkadaş saygıda kusur olmamalı onca çile çektim onun yüzünden gıkımı sesimi çıkarmadım.Bi ara pikniğe çıkalım kız seninle şöyle sessiz sedasız güzel bir ağustos akşamı daha görelim ,.tok halde ılık bira içelim. Vaktin kalırsa uyuyakalmadan- bi de öpeyim seni.Hayali bile güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder